top of page
  • תמונת הסופר/תרותי פינק

מה אני קונה באייהרב חלק א': אוכל וטעמים



אם עוד לא שמעתם על אייהרב, הגיע הזמן :)

זה ה-מקום למצוא בו דברים שעדיין אין בארץ, או למצוא את הדברים שיש בארץ במחירים טובים יותר.


אייהרב זה אתר של תוספים, קוסמטיקה ועוד, שממוקמת בארה"ב ועושה משלוחים בכל העולם. סוג של האמאזון של התוספים, רק במחירים באמת הרבה יותר טובים (גם אם כוללים את עלות המשלוח, שמעבר לסכום מסויים הוא חינמי).


היום נדבר על מוצרי המזון וטעם שאני מזמינה מהאתר הזה הביתה. בפוסט הבא נדבר על התוספים שאני אוהבת להזמין.


חשוב להדגיש: ההמלצות שכאן - זה המוצרים שאני משתמשת בהם באופן קבוע, אבל הם לא מתאימים לכל אחד, במיוחד בכל הקשור לאוכל ולתוספי התזונה (שזה רוב מה שאני קונה שם). להתאמה אישית יש להתייעץ עם איש מקצוע.

להתאמה מיטבית של תיסוף בתזונה קטוגנית וצום לסירוגין אני מזמינה אתכם לפנות אלינו. צוות הדיאטניות שלי, שעובד בשיטת רותי פינק, ישמח להיפגש איתכם אישית ולוודא מה הכי מדוייק לכם (ואם אתם בכלל צריכים תוספים! תמיד נעדיף לספק את הדברים מהאוכל ומאורח החיים).


אז אחרי שאמרנו את כל זה, הינה המוצרים שאני אוהבת להזמין שוב ושוב באתר:

(אם אתם מעוניינים בכל המוצרים שהזכרתי כאן, הינה הלינק של כולם ביחד).



המיונז הזה הוא בעיניי המיונז הקנוי הבריא ביותר בעולם כיום.

נכון, להכין לבד זה יותר בריא (אולי). אבל אני אישית חוששת להכין לבד בגלל סיכון לסלמונלה, והנסיון של להכין מיונז מביצים מבושלות למניעת סיכון הסלמונלה לא מצא חן בעיניי מבחינת הטעם). הרכיבים שלנו טבעיים בלבד ולא מעובדים, והשמן שהוא מכיל (שמן אבוקדו) עמיד מעולה לחימצון.

הערה חשובה: יש טעם עדין של אבוקדו בפנים, אז לא מתאים למי שלא אוהב אבוקדו.





סירופ מייפל מצויין, דל פחמימות/קטוגני ועם 0 קלוריות. מבחינתי הוא סופר-דומה לסירופ מייפל רגיל, רק בלי כל הסוכר שקיים באופן טבעי בסירופ המייפל הרגיל.

מתאים במיוחד לפנקייקים דלי פחמימות כמו במתכון כאן.

שימו לב - הוא לא שיא הבריאות (כי הוא מכיל סוכרלוז כממתיק, וחומרי טעם וכו'), ולכן אני לא ממליצה "לחיות" עליו באופן קבוע. אבל הוא ממש כיפי לצריכה פעם בכמה זמן, כדי לגוון ולהתפנק. אני אישית מזמינה אותו רק אחת לכמה חודשים, כדי לא להשתולל איתו יותר מדי.





נראה לי שהבנתם כבר שאני אוהבת מייפל :) ואני אוהבת גם להכניס טיפת תמצית מייפל בפנקייקים דלי הפחמימות שלי, ואפילו בחטיפי ה"גרנולה" דלי הפחמימות שלי. זה מוסיף ומגוון. אבל בארץ רוב התמציות ככל הידוע לי מכילות כמות מסויימת של פחמימות.

תמצית המייפל הזו לא מכילה פחמימות כלל. אומנם תמצית הטעם עצמה משתמשת בשמן חמניות כבסיס (שמן שמתחמצן בקלות), אבל הכמות ששמים ממנה היא כל כך קטנה שכמות השמן בפועל יוצאת זניחה לחלוטין (אפילו לא רבע כפית לעוגה שלמה). הטעם מעולה והמחיר הוגן מאוד לדעתי.




הממתיק הזה לא נמכר כיום בארץ אבל משמש לא מעט בתעשיית המזון כשהם רוצים להפחית סוכר במוצרים.

הטעם שלו נעים, אך יש שמרגישים טעם לוואי קל. הוא מתאים לקפה, אפייה וכו'.

זה ממתיק שמופק מפרי, אך דל לחלוטין בסוכר, ברמה שהוא מתאים לתזונה קטוגנית. הסיבה שאני מזמינה אותו היא שאצלי (אישית) זה הממתיק שהכי פחות מקפיץ אינסולין ויוצר רעב.





טיפים חשובים לקניה:


1. באייהרב המשלוח הוא חינם מעל סכום קניה מסויים (נכון למאי 2021 הסכום הוא 60$). שווה להזמין אולי עוד כמה מוצרים של קוסמטיקה וכו' כשאתם קונים (לרוב יהיו זולים יותר שם), זה יכול לצמצם לכם דווקא את ההוצאות.


2. חשוב לשים לב שכשהסל שלכם הוא מעל 75$ - לפי הנחיות המיסים בישראל זה יוסיף לכם מס נוסף (המס יצויין ויכלל במעמד התשלום באייהרב). לכן בעיניי לרוב אם עברתם את הסכום הזה, שווה לפצל את המשלוח ל2 משלוחים במקום לשלם מס נוסף.



גילוי נאות:

אני לא מקושרת אישית לחברת אייהרב, אך אני כן קונה מהם הרבה.

המוצרים המצויינים כאן הם מוצרים שאני נוטה להמליץ יותר גם למטופלים שלי כי יותר קשה או בלתי אפשרי למצוא אותם בארץ.

כמו כן, הלינקים שמצורפים למטה מכילים קוד הנחה למי שקונה דרכם. הקונה יקבל 5% מהסכום המצויין של המוצר (10% אם זה הקניה הראשונה שלו), ואני גם מקבלת 5% מזה הנחה לרכישה הבאה שלי. אז זה סוג של win-win.



1,353 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page